Week 2 voorbij - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu Week 2 voorbij - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu

Week 2 voorbij

Door: Nina

25 Juli 2009 | Kenia, Nairobi

Hallo beste kijk- en leeskinderen!

Hier weer even een nieuw verhaaltje!
Week 2 is inmiddels ook voorbij en afgesloten met een spetterende Factory Club (open podium) gistermiddag. Deze week hebben we gewerkt aan het thema 'conflict en resolution' (elke week is er dus een thema van waaruit we performances maken). Helaas hebben sommigen van ons niet de hele week even fanatiek kunnen meedoen, of zelfs een dagje thuis moeten blijven, vanwege ziekte (maag, darm, verkoudheid-issues). Dat was minder leuk, maar we zijn aan de beterende hand gelukkig!
Bram, Celine, Floor en Nina zijn vandaag ook maar thuis gebleven, ipv met de rest van de groep mee te gaan naar een ander 'kinder-project', zodat we er maandag hopelijk wel weer volop tegenaan kunnen!!

We hebben afgelopen week ook bezoek gehad van twee hele aardige dames van Explore, die ons project, vol enthousiasme :D, kwamen bekijken! Erg leuk!
Verder hebben we gisteravond gezellig met z'n allen ge-partyd en gegeten bij Saskia en Odak thuis.

Vandaag dus een bezoek aan een kinder-project (voor de rest van ons) en vanavond gaan we met z'n allen naar het K-pag-huis (waar de rest van de groep woont en nu tijdelijk ook Maria en Lorena logeren), om al ons filmmateriaal tot nu toe te bekijken en na te praten.
Morgen hebben we de hele dag een workshop costum making.. We zijn benieuwd!!! Klinkt erg leuk in ieder geval!
En dan wacht ons maandag weer een week vol beweging, dans, theater, bootcamp, ballet, horten, performances maken en ander zwaar doch erg leuk vertier. ;) Met hopelijk niet al te veel wc-bezoekjes!

Groetjes en liefs van alle switchers, die nog steeds erg blij zijn met jullie berichtjes! :) Thanks!

• 25 Juli 2009 - 11:47

Mieke:

Wat ontzettend jammer dat jullie verblijf voor een aantal wat vervelend wordt gemaakt door ziekte! Hopelijk zijn jullie er inderdaad maandag weer bovenop zodat jullie nog lekker kunnen genieten van de laatste helft van jullie mooie avontuur daar!
    Tot snel weer! Nina, dikke kus en voor iedereen: lekker genieten!!!

• 25 Juli 2009 - 15:58

Bernadette.:

Hoi Celine,zelfs in ons appartement in België volg ik jouw avontuur in Kenya. Jammer dat je nu 'thuis' moest blijven met enkelen van de groep, maar wij hopen dat jullie weer snel verlost zijn van alle ongemakken en weer deel kunnen nemen aan het programma. Wij wensen jou en je groepsgenoten veel succes en veel plezier met jullie leuke programma. Geniet er volop van en ik kijk weer uit naar jullie volgende bericht. Groetjes en nogmaals beterschap, ook natuurlijk namens Jan.

• 25 Juli 2009 - 19:52

Tp Gaarde:

Hoi allemaal al weer op de helft van de reis,zo te ziet hebben jullie het leuk. groetjes,pat mar em en jim

• 26 Juli 2009 - 09:16

Gracita:

Live vanuit Gorinchem een berichtje met veel sterkte, succes, liefs, geluk, plezier, en kracht toegewenst!

Ik duim dat jullie snel allemaal weer opgeknapt zijn om de laatste twee weken met veel power aan te gaan!

Good Luck Angels

Gracita

• 26 Juli 2009 - 09:17

Will. Claessen :

Hallo alle Switchers,
    Dit is een leuk verslag van jullie activiteiten in week 2.
    Jammer dat er enkele van jullie ziek zijn geworden en daarom een deel van het programma hebben moeten missen. Wij zijn atijd erg blij iets van jullie te horen. Wij wensen jullie nog heel veel plezierige activiteiten zonder ziek te worden. Bram, hou je taai.

Opa.

• 26 Juli 2009 - 14:26

Dimphy:

Hallo lieve Lien en luitjes,
    Wat een pech dat enkelen niet fit zijn, hopelijk is het van héél korte duur! In ieder geval verstandig om dan even rustig aan te doen.
    Dan ben je er het snelste weer vanaf. Weer heel veel plezier en succes met het programma de komende week. Ik zie uit naar jullie verslagen. Celine een dikke knuffel!(Celine, welk telefoonnummer moet ik gebruiken voor sms? Ik heb er nu 3!).
    Veel liefs,
    Dimphy.

• 26 Juli 2009 - 16:13

Roely:

lieve mensen,wat klinkt alles toch leuk,behalve het ziek zijn dan...hoop dat morgen iedereen weer kiplekker is!
    heel veel plezier met alles,want zo lang zijn jullie daar niet meer,geniet ervan,dikke knuf voor nienegie en tot later.

• 27 Juli 2009 - 12:33

Charlie:

He lieve SWITCH-ers,
    Fijn om te lezen dat het goed gaat.En beterschap voor de mensen die ziekjes zijn.Ik heb ff niks van me laten horen omdat ik op vakantie was in Duitsland. En ik ga volgende week naar Spanje. Ik heb trouwens een mailtje doorgestuurd naar Saskia en Odak. Ik weet niet of zij hun mail lezen maar het ging over gegevens van een van de switchers.Zij heeft dit de 20e naar mij doorgestuurd maar ik wist niet wat ik er mee moest.Tip voor de mensen met diaree(dit weten jullie waarschijnlijk al) Maar drink Cola.Dat schijnt te helpen.
    Verder heeeeeel veeeeel dans, theater enz plezier. Ik mis jullie. xxxxxxxxxxxx

• 27 Juli 2009 - 20:32

Fem:

Lieve Nin, als je last hebt van je darmen dan wel goed drinken en vooral cola is een goed middel.Wat fijn dat jullie het verder goed hebben!!!
    Zorg wel goed voor jezelf en voor elkaar!!!!!!

Liefs en heel veel succes en plezier natuurlijk!