Jambo! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu Jambo! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu

Jambo!

Door: Bram en Caro

14 Juli 2009 | Kenia, Nairobi

Jambo!

Hier zijn we weer met een nieuwe story!

We zijn nu twee dagen bezig met de 'Echte Training'. Volop bezig!
We staan elke dag rond half 7 op, we ontbijten en nog voor 8 uur moeten we de deur uit zijn. Om vervolgens een uur vast te staan (als we uberhaupt een bus kunnen vinden...)in de file's van Nairobi. Daarbij kijken we onze ogen uit en dit zijn ook goede socialize momenten!
Soms, zoals vandaag, was de groep die op weg was naar het National Theater, zelfs de bus maar uit gegaan omdat het te lang duurde. Vervolgens moesten zij vier kilometer lopen, sommigen op blote voeten maar de Hollanders op slippers of gympen. Ook de groep die bij het Go Down Arts Center traint, was heel lang onderweg. Maar gelukkig zagen zij dan weer 2 vogels die verdacht veel op ooievaars leken!

Zoals jullie uit bovenstaande begrijpen, trainen we in de ochtenden in twee groepen, zodat we lekker de ruimte hebben. Tussen de middag lunchen we. Dan wordt er warm eten verzorgd in het National Theater. Vervolgens werken we daar de hele middag met de hele groep of in kleinere groepjes waarbij we veel materiaal creeeren. We hebben steeds verschillende lessen in de ochtend zoals African Dance, Improvisation, Acting, Classical Ballet (jaja ook Bram!) Dit alles wordt verzorgd door de jongeren van K-pag!

We moeten nu helaas gaan, want het kwartje is op.... :)

Tot gauw! Liefs Switch

• 14 Juli 2009 - 14:48

Pascalle:

Lieve allemaal, het is echt genieten, ook voor ons om jullie verhalen te lezen. En Bram, je dat ballet wordt dat een blijvertje...:-) XXX

• 14 Juli 2009 - 15:05

Mieke:

Heey Lieve Mensen!

Wat een ontzettend druk schema, klinkt heel zwaar allemaal! Maar wel fantastisch om met iets bezig te zijn wat je leuk vind! Geniet ervan!

En om even aan te haken op het vorige bericht: Het is inderdaad super om een beetje bij te blijven en van jullie avonturen te horen!

Nina-liefje, het was zó heerlijk om even je stem te horen gisteren! Jammer dat msn-en ff niet lukte, maar komt wel een keer! We missen je! Love You en Dikke kus!

• 14 Juli 2009 - 15:26

Dimphy:

Hallo lieve Lien en alle anderen,
    En alwéér een bericht! Leuk zeg! Jullie zijn ver weg, maar voelen op deze manier dichtbij!
    Succes met jullie zware programma. En ondertussen genieten en goed rondkijken naar al het nieuwe.
    Groetjes,
    Dimphy.

• 14 Juli 2009 - 16:48

Lisanne En Rens:

hoi nina en de rest,
    heel leuk om jullie verhalen te lezen. ik blijf jullie volgen en nog heel veel plezier en succes.
    xxx

• 14 Juli 2009 - 17:32

Henvert:

Heee Heffie! Zit je in Kenia dus?! Gaaf meissie! We hadden ons vergist in jullie vertrekdag anders hadden we natuurlijk wel even geholpen je het land uit te schoppen... Nou ik zit gewoon an de Voart en Alberdien en Mark in Ontspanjeland (jaja alweer). Je vermaakt je wel toch? Laat ze daar maar een Hollands poepie ruiken! Geen papzakkie spelen hoor... Tis daar wel warm eten zeker, nou hier ist nu ook mooi weer. Feeuw plesieah nog! Lieve Heffie, dikke knuffel van Henvert

• 14 Juli 2009 - 21:59

Jos = PapaLien:

Hallo allemaal, erg leuk om van jullie belevenissen te lezen; jullie hebben het normale dagritme wel flink omgegooid, maar het klinkt allemaal erg gezellig. Veel succes met jullie trainingen; we zijn benieuwd naar jullie verhalen; succes ermee!!

• 15 Juli 2009 - 07:20

Yvonne, Mamsi Caro:

Hallo Carolien en ale andere leden van Switch. Wat een heerlijke ervaringen! Echt super om vanuit dit plekje alles mee te beleven.Ben benieuwd naar al jullie belevenissen. Geniet er van!

• 15 Juli 2009 - 13:21

Roger :

Hoi Allemaal,

Klinkt allemaal erg leuk, veel beleving maar ook vermoeiend. Tja Bram... hoop dat je iemand haar Tututje mag lenen voor het ballet. We zijn erg nieuwsgierig naar de uitvoering. ;-)

Wens jullie veeeeeeel plezier weer verder.

• 15 Juli 2009 - 13:43

M To The Arten:

Dag lieve mensen!

wat een leuke verhalen. Ik ben net terug van vlieland:) en ik vertrek vrijdag naar spanje. daarna hoop ik wel wat meer foto's te zien, zorg maar dat ik er van baal dat ik er niet bij ben! ;)

(doe ik wel een beetje hoor)

nou heel veel suc6 en geniet er van!

Bye bye

• 15 Juli 2009 - 14:25

Lisette Van Asch:

Wat heerlijk om zo op afstand een beetje met jullie mee te leven. En in gedachten zwerven wij een beetje met jullie mee (door alle file's heen). Ik zou persoonlijk graag Bram willen zien met zijn Classical Ballet maar misschien krijgen wij bij thuiskomst nog een demonstratie!!
    Geniet er lekker van allemaal. Groetjes uit het mooie Hoogland!

• 15 Juli 2009 - 14:45

Jorn:

Hey Switch!! (ik ben bekend bij Charlotte, Celine en Bram :P)

ik wil even laten weten dat ik jullie volg en al je vehalen lees. Morgen vlieg ik naar mijn eigen avontuur maar CELINE, CHARLOTTE, BRAM en alleee rest: maak er een toffe ervaring van en supper veel succes/plezier daar. Hopen op nog meer mooie verhalen (en kwartjes)!!

xx

• 15 Juli 2009 - 19:25

Fem:

Tjonge, tjonge wat zijn jullie vroege vogels!
    Als jullie er maar plezier aan beleven...
    Heel veel succes voor allen!
    Liefs!

• 15 Juli 2009 - 21:54

Roely En Pabber.:

heey,lieve mensen,nou ,nou, dat is hard werken daar he?
    en zooo vroeg op,nina?je bent dus helemaal uit het ritme van 3 tot 3,ha,ha!!het klinkt allemaal wel heel gaaf,zeg.
    kwol dak erbij was...
    heel veel plezier,liefs uut spanjeland!!

• 15 Juli 2009 - 22:01

Antenne En Pilio.:

heey,tittie...
    hele dikke knuffel van ons en de volgende keer win ik weer met rummycub!!
    en goed je best doen want doar woj smeu van.xxxx

• 16 Juli 2009 - 09:43

Marten:

Heey luitjes,

Ik heb een leuk nieuwtje!!!

Ik ben gevraagd door de eigenaar van de bioscoop van Vlieland om een optreden te komen doen met LINK op Vlieland! dit word wel na de zomervakantie maar dan weten jullie het vast;) Hoe is het daar nu?

word die chatbox nog een beetje bevolkt?

Nou morgen vertrek ik naar spanje en dan ga ik nog 2 weken op jullie wachten.

bram hoe gaat het me u? lukt het met dansen en de warming up?

chakari masihara

• 17 Juli 2009 - 06:12

Roger :

Hoi allemaal,

En maar elke dag inloggen. Hoop dat jullie binnenkort ook wat meer tijd krijgen van de 'drill leiding' wat meer verhalen met ons te delen. Sterkte met jullie zwaar programma en probeer vooral op de been te blijven en ook te genieten van het mooie land!

• 17 Juli 2009 - 09:08

Gracita:

Hoi Lieverds,

Jeetje wat een intensief programma, maar klinkt wel super leuk!

Enjoy the adventure

Lots of Love

Gracita

• 17 Juli 2009 - 12:34

Pascalle:

En...hoe waren de eerste optredens?

• 17 Juli 2009 - 21:34

Gerard:

Hey Bram Trekdrop en alle andere kanjers,

Tof om op de hoogte te blijven van jullie wel en wee, goed om te horen dat jullie lekker bezig zijn en volop in beweging.
    We zijn nu al benieuwd wat er straks allemaal uit de bus komt rollen.

Succes.

• 18 Juli 2009 - 13:30

Blaauwkamp:

hallo lief mense
    Wij zijn er weer!!
    dus kunnen we je nu mooi in de gaten houden.
    heel veel plezier ,we lezen je verhaaltjes.
    Heel veel plezier.
    dikke kus!!!