fotoverslagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu fotoverslagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu

fotoverslagje

Door: Switch

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2009 | Kenia, Nairobi

Hallo iedereen,

hier weer even een foto update!

groetjes van switch!

  • 31 Juli 2009 - 10:15

    Moat:

    HEUJ HEUJ, ben de eerste!

    Maar goed, wa'k zeg'ng wolle... IK VOEL ME ZOOOO VERDOMD ALLEEN!

    Ik zie/hoor je denken...wat nou dan?! Nou dat zal ik je vertellen (mijn reisverslag). Loop ik op een willekeurige Varia (jaaa het is weer zover) de Habana in...en wat zie ik daar tot mijn grote schrik/blijdschap....

    Totaal verstard, flashbacks, knikkende knieen, duizelig, brok in m'n strot, plakhanden...want wie staan daar op het podium. DE BIEREFLUITERS! Ik wist even niet meer hoe ik het had, en voornamelijk; wat voelde ik mij verdomd alleen.

    Momenten als deze hoor je met je moat te delen.

    Moraal van dit verhaal: IK MIS JE!

    *Zucht*, er zal niks anders opzitten dan vanavond in m'n eentje met lingerie te gooien naar Stitches.

    Btw, heb de Bierefluiters deze keer maar niet mee naar huis genomen...daj't eem weet.

  • 31 Juli 2009 - 10:17

    Moat Part II:

    Ohja, moooooie foto's!

  • 31 Juli 2009 - 11:47

    Tiny Giel Olvers :

    hoi allemaal alles loopt prima op de ziektes na, hebben we gelezen, bedankt voor het mooie reisverslag, geniet nog enkele dagen ervan en kom gezond en wel terug naar huis, de groetjes van Tiny en Giel Olvers uit Maastricht

  • 31 Juli 2009 - 15:45

    Dimphy:

    Dat ziet er vrolijk en gezellig uit!
    Groetjes,
    Dimphy.

  • 31 Juli 2009 - 21:55

    Roely En Wim.:

    ow,gaaf!!daar wordt je toch blij van!!
    superr!!we zijn trots op jullie!dikke knuf voor iedereen!en een extra veur ons kind.

  • 01 Augustus 2009 - 20:20

    Jaap En Jannie:

    Hallo Charlotte,wat leuk dat wij je nu ook kunnen volgen op je reis.We wensen jullie nog veel plezier in de laatste week.
    Groetjes uit Tiel en tot zondag

  • 02 Augustus 2009 - 10:04

    Annet(Gerard):

    Hey hallo nina,
    Ik heb alles eens even gelezen en bekeken en volgens mij... heb je het daar prima naar de zin.

    Veel plezier nog,
    Liefs Annet

  • 02 Augustus 2009 - 10:07

    Annet(Hans):

    Had ik mij toch eem vurgist.
    Ik ben ja Hans en gin GHerard, want dat ben ie ja!

    groetn Hans

  • 03 Augustus 2009 - 19:18

    Marjolijn:

    Hallo floortje (& co). Heel leuk om via dit bij te houdne van al jullie avonturen in Kenia. Wat zien de foto's er gaaf uit en wat een andere beleving dan in de studio's in Tilburg! Geniet ervan, liefs lijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Switch @ Kenya!!!

Uitwisseling SWITCH

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2009

SWITCH tour verlengt

14 Oktober 2009

Kindervoorstelling De Kameleon

04 Oktober 2009

Koop nu uw ticket!!!

24 September 2009

TEKENINGEN NAIROBI

07 September 2009

VIS

Actief sinds 03 Juni 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 25757

Voorgaande reizen:

11 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Switch @ Kenya!!!

Landen bezocht: