COLLABO FESTIVAL - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu COLLABO FESTIVAL - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van switch - WaarBenJij.nu

COLLABO FESTIVAL

Door: SWITCH

04 Augustus 2009 | Kenia, Nairobi

Aanstaande vrijdag is het zo ver! Collabo Festival!

Hierbij een kijkje in de 'keuken' van K-PAG, de K-PAG studio's waar we de afgelopen weken hard hebben gewerkt!

Sinds vorige week donderdag is SWITCH op reis. Eerst zijn we 500 km naar het westen van Kenia gegaan, op bezoek bij de oma van Barrack Obama, mama Sarah in Kogelo. Switch heeft mango's gegeten met haar, opgetreden en discussies gehad over kunst en ontwikkeling in Kenia. Verder heeft Switch een basisschool en een middelbare school bezocht, presentaties en workshops gegeven in Kogelo. De kinderen hebben vanuit de workshops die SWITCH gaf zelf presentaties gegeven. NU zit SWITCH in de bus op weg naar Nairobi, nadat zij de afgelopen dagen zo'n 800 km naar het zuid oosten, Mombasa, zijn afgereisd. Daar heeft SWITCH met jongeren uit Mombasa gewerkt. SOON MORE DETAILED VERHALEN EN ERVARINGEN VAN DE SWITCH'ERS over deze reizen!

• 04 Augustus 2009 - 08:23

Mieke:

Spannend!!! Geniet van jullie laatste week daar!

Tot heel snel!

• 04 Augustus 2009 - 08:24

Marten:

Wauw wat een informatie! ;)
    Nou heel veel suc6 allen. en veel plezier natuurlijk.

weten jullie hoe laat jullie vliegtuig vertrekt/aankomt zondag?

Hasta luego

• 04 Augustus 2009 - 09:01

Will. Claessen:

Hey Bram,
    Ik was blij om te lezen dat je weer helemaal opgeknapt bent. Wij wensen dat jullie allemaal nog een paar dagen uitbundig kunnen genieten van deze trip en wensen jullie een hele fijne terugreis toe.
    Oma en opa claessen.

• 04 Augustus 2009 - 14:41

Dimphy:

Hallo lieve Lien en luitjes,
    Jullie kunnen met recht zeggen Kenia te hebben leren kennen na jullie extra reizen daar. Fantastisch ook dat jullie scholen hebben bezocht en met kinderen hebben gewerkt!
    Geniet van de laatste activiteiten, haal er nog uit wat erin zit en tot zondag!
    Veel liefs,
    Dimphy (moeder van Celine).

• 04 Augustus 2009 - 19:41

Marten:

hoi piepeloi,

Nu ben ik echt jaloers, Ik zou zo graag met de oma van barack een koppie thee willen drinken. beetje bij kletsen enzo:P

Ik kan niet wachten om jullie weer terug te zien. alle verhalen aanhoren.

dus schiet op met terug komen!!

Tot sinas,

P.s.

Graag zou ik van jullie willen waten wat jullie vlucht nummer is.

• 05 Augustus 2009 - 06:04

JPRRTSP En Rex:

Hallo Allemaal,
    Hier vanuit Hongarije voordat wij onze trip beginnen, snel even reageren op jullie stukje.
    Volgens ons zou vanaf vandaag de groep weer compleet moeten zijn. Nu op naar de finale. Heel veel succes daarmee en plezier natuurlijk. We hopen dat jullie voordat jullie daar vandaan gaan ons nog een nieuwe update mailen.
    Veel liefs van ons allen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2009 - 10:40

Roely En Wim.:

hola,allemaal!
    wat leuk die foto's..en die flyer,professioneel zeg!
    wat een belevenissen zeg,dit maak je nooit meer mee,op deze manier,echt super!!nina dikke kus voor jou!geniet er allemaal nog van want voor jullie het weten zit je weer in holanda in de sleur van alledag,hasta tarde,groeties uit spanje!

• 05 Augustus 2009 - 13:28

Ries-Evelien-Manon-Nanda De Beer:

Bram en Celine,

Volgens mij is het allemaal super wat jullie meemaken en beleven.
    Kan de verhalen vanuit indonesie niet echt lezen, tijd tekort!! Als ik thuis ben ga ik er van genieten!

Bram, hoop dat het allemaal goed gaat met je gezondheid! En nog ontzettend veel plezier!

Groetjes, en veel liefs vanuit het warme indonesie.
    Nanda

• 05 Augustus 2009 - 23:12

Jos (papaceline):

Hallo allemaal,

heel veel plezier op het Collabofestival!!!
    Ziet er allemaal geweldig uit wat jullie gedaan hebben. Maak er nog een paar hele fijne dagen van. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Veel succes. /Groetjes

• 06 Augustus 2009 - 06:25

Remy:

hey mensen! Wat een mooie verhalen zeg. Het zal vast een onvergetelijke ervaring zijn.

Geniet nog van de laatste dagen!

Nina, goed bezig :-) Tot snel! xxx

groetjes.